طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

10 کاری ضروری قبل از راه اندازی وب سایت

همگی ما هر روز بیش تر از روز قبل با دنیای تکنولوژی واینترنت درگیر هستیم  تکنولوژی به صورتی وارد زندگی  روزمره ما شده است که ساده ترین کارها را هم دیگر با استفاده از اپلیکیشن ها و سایت ها انجام میدهیم.

رشد بینهایت تکنولوژِی و نفوذ آن به دنیای روزمره انسانها باعث شده است که  درصد بسیار زیادی از صاحبان کسب و کار از بازاریابی  و تبلیغات سنتی دست بکشند و با استفاده از دانش دیجیتال مارکتینگ وارد فضای رقابتی فروش اینترنتی  شوند. فرقی ندارد محصول  میفروشید  یا خدمات ارائه میدهید همه کسب و کارهای امروزی به  طراحی سایت احتیاج دارند.

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی اولین قدم راه اندازی یک وبسایت است.تفاوتی ندارد که قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید یا سایت خدماتی برای داشتن یک سایت کاربر پسند باید یکسری اصول اولیه را رعایت کنید تا گوگل سایت شما را  به سرعت شناسایی کند و امتیاز بیشتری به سایت شما بدهد و در نهایت در لیست  صفحات اول گوگل قرار بگیرید.

در ادامه این مقاله اکادمی وال ویرا به تمامی سوالات شما پاسخ خواهم داد.

هدف شما از طراحی سایت چیست؟

ممکن است پیش خودتان بگویید خب معلوم است فروش بیشتر!اما اگر بخواهیم دقیق تر به این سوال پاسخ بدهیم باید بگویم برای اینکه فروش از سایت  داشته باشید سایت ما باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

هر کسب و کار و بیزینس با توجه به مخاطب هدف خود و صنعتی که در ان فعالیت میکند مخاطبش به امکانات متفاوتی احتیاج دارد برای مثال مخاطب صنعت پوشاک در برابر مخاطب صنعت پتروشیمی نیازهای بسیار متفاوتی دارد. طراحی یک سایت آموزشی با طراحی یک سایت اسباب بازی فروشی یکسان نیست.  اگر به دنبال این هستید که یک سایت اصولی راه اندازی کنید و نمیدانید دقیقا چه امکانات،طرح ،و نوع سایتی برای شما  بهتر است  توصیه من به شما این است که از مشاوره یک طراح سایت برای تعیین امکانات اصلی سایت خود استفاده کنید. هرچه سایت شما امکانات بهترو کامل تری در برابر رقیب های شما  به مخاطب هدف ارائه دهد مخاطب علاقه بیشتری به سایت شما پیدا میکند و زمان بیشتری بر روی صفحات شما سپری میکند.

برای مشاوره رایگان طراحی سایت وال ویرا کافی است با شماره  زیر تماس بگیرید

021-66413754

برای طراحی سایت به چه میزان بودجه نیاز دارید؟

در این قسمت میخواهم شما را به صورت کامل برای تعیین بودجه مورد نیاز برای طراحی سایت راهنمایی کنم.قطعا ضرب المثل «هرچی پول بدی آش میخوری » را شنیده اید این ضرب المثل در بسیاری از موارد صدق میکند و طراحی سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست.برای راه اندازی وبسایتتان  شما دو انتخاب دارید طراحی سایت با استفاده از CMS هایی مانند وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی.

کدام یک برای من مناسب تر است؟

قبل از اینکه بخواهم به سوال بالا پاسخ دهم باید این را به شما بگویم که توصیه همه برنامه نویس ها  طراحی سایت اختصاصی است با طراحی سایت اختصاصی شما  وبسایت منحصر به فرد برند خودتان را با طراحی اختصاصی دارد در ادامه مزایا و معایب طراحی سایت اختصاصی را برای شما توضح داده ام . حال برویم سراغ اینکه چه مدل سایتی برای بیزینس شما مناسب است؟

سایت های  وردپرسی بیشتر  برای  کسب و کار هایی مناسب  است که اطلاعات زیادی در سایتشان قرار نمیدهند و بیشتر وبلاگی هستند یا صفحات سایتشان کم است و صرفا سایشان رزومه  انهاست و جایی است برای معرفی کسب  و کار انها به مخاطبان . اگر قصد دارید یک سایت خدماتی با اطلاعات بالا مانند سایت های ترید، بازاریابی و … داشته باشید هرگز سمت سایت های وردپرسی نروید  سایت های وردپرسی به اندازه یک سایت اختصاصی امنیت ندارند و سود جویان به راحتی میتواند به اطلاعات شما دست یابی داشته باشند.

سایت فروشگاه وردپرس یا اختصاصی؟

سایت های فروشگاهی اطلاعات زیاد و امکانات بسیار زیاد و متفاوتی دارند پیشنهاد همیشگی ما به سایت های فروشگاهی طراحی سایت اختصاصی است.اما اگر تازه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و بودجه زیادی برای راه اندازی وب سایت خود ندارید نگران نباشید مشاوران ما شما را برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی راهنمایی میکنند.

برای مشاوره رایگان طراحی سایت وال ویرا کافی است با شماره  زیر تماس بگیرید

021-66413754

 

مزایای طراحی سایت وردپرسی

معایب طراحی سایت وردپرسی

مزایای طراحی  سایت اختصاصی

معایب  طراحی سایت اختصاصی

من بودجه زیادی ندارم میتونم سایت اختصاصی داشته باشم؟

بله برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره  زیر تماس بگیرید.

021-66413754

 

انتخاب دامنه و نام تجاری سایت

برای انتخاب نام دامنه ابتدا باید یک نام تجاری برای خود انتخاب کنید.بهتر است نام تجاری خود را به گونه ای انتخاب کنید که به راحتی قابل سرچ باشد و در ذهن باقی بماند، از انتخاب اسم های سخت وپیچیده خودداری کنید.مورد دیگر که در انتخاب اسم دامنه باید به ان توجه کنید این است که نام دامنه باید با نام برند شما یکی باشد مگر در صورتی که نام دامنه شما ازاد نباشد و  فرد دیگری از قبل نام دامنه تجاری شما را خریداری کرده باشد.

 خرید هاست مناسب سایت

پس از انتخاب نام تجاری و ثبت نام دامنه وقت خرید هاست است .هاست ها انواع متفاوتی دارند و شما میتوانید بر اساس نیار و بودجه خود هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید هاست چیست؟ هاست یا میزبانی وب، سرویسی است که محتوای وب سایت شما را در اینترنت قابل دسترس می‌کند. میزبانی وب یا سرویس هاست به شما امکان نشر وب سایت یا اپلیکیشن در اینترنت را می‌دهد. هنگامی که یک سرویس برای وبسایت خود خریداری می‌کنید، در واقع فضایی را در یک سرور فیزیکی برای نمایش سایت یا اپلیکیشن خود در فضای وب اجاره می‌کنید و تمام فایل‌ها و داده‌های لازم برای عملکرد صحیح وبسایت خود را بر روی آن ذخیره می‌کنید.

انواع هاست

در هنگام خرید هاست باید به چه مواردی توجه کنیم؟

طراحی رابط کاربری سایت باید چگونه باشد؟

طراحی بصری یک وب‌سایت تاثیر بسیار زیادی بر جذب مخاطب دارد. یک طراحی بصری جذاب و حرفه‌ای می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا مخاطبین را جذب کرده و آن‌ها را ترغیب به ماندن و تعامل با محتوای شما کندو می‌تواند حس اعتماد و حرفه‌ای بودن به مخاطب بدهد.

برای طراحی سایت با استاندارد  جهانی و کاربر پسند باید طراحی سایتتان را به دست طراح رابط کاربری بسپارید چرا که یک طراح رابط کاربری میداند که انتخاب رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر و طراحی الگوهای صفحات نیز تأثیر زیادی بر روی جذب مخاطب دارد و می‌تواند تأثیرات روانشناختی مختلفی را بر روی کاربران داشته .باشد را به درستی تشخیص دهد

توجه به رابط کاربری زیبا و استاندارد  تأثیر مهمی بر روی رشد وب‌سایت شما در صفحات گوگل دارد. سایت هایی که در صفحات اولیه گوگل قرار دارند سایت هایی هستند که  قابلیت جذب بازدید کننده را دارند و نرخ تعامل کاربر در ان سایت ها بالا است.

انتخاب شرکت طراحی وب سایت مناسب

شرکت های بسیار زیادی هستند که ما میتوانید طراحی سایت خودتان را به انها بسپارید اما آیا همه این شرکت ها توانایی ارائه خدمات درست و اصولی را دارند؟ طراحی سایت تنها طراحی کاربری و کد نویسی اصولی نیست بلکه ارائه خدمات پس از طراحی یکی از موارد بسیار مهم در این حوزه است و هر شرکتی توانایی ارائه خدمات پشتیبانی را ندارد.برای اینکه بهترین انتخاب شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت را داشته باشید باید ابتدا موارد  زیر را بررسی کنید

آماده کردن محتوا و تصاویر سایت

بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت مورد نظرتان وقت ان رسیده که به محتوا سایتتان فکر کنید. خودتان میخواهید سایتتان را سئو کنید یا قصد دارید که سئو سایتتان را به متخصص بسپارید؟ آیا سایت شما به سئو محلی نیاز دارد؟ایا عکس تبلیغاتی  محصولاتتان  آماده است ؟با چه کلمات کلیدی ای میخواهید سایتتان را سئو کنید؟ این ها مواردی هستند که باید قبل از شروع فعالیت سایتتان پاسخشان را بدانید و فعالیت های مورد نیازش را انجام داده باشید.

برای مشاوره رایگان طراحی سایت وال ویرا کافی است با شماره  زیر تماس بگیرید

021-66413754

مخاطب چگونه به سایت شما دسترسی دارد؟

بسیاری از سایتهای فروشگاهی یا حتی خدماتی هستند که اهمیت زیادی به سئو محتوای سایتشان نمیدهند و ورودی اصلی سایت از طریق سوشال مدیای انها انجام میشود.قبل از شروع باید استراتژی خود را مشخص کنید که چگونه قرار راست مخاطب را به سمت سایتتان راهنمایی کنید؟ استراتژی پیشنهادی ما به همه افراد که به ما مراجعه میکنند  این است که به صورت هم زمان بر روی بستر سوشال مدیا و سئو محتوایشان تمرکز داشته باشند تا از هر دو طرف ورودی بالای خودشان را داشته باشند.

 عملکرد سایت خود را آزمایش کنید

ما می دانیم آزمایش وب سایت خود خسته کننده است ، اما شما باید قبل از راه اندازی مطمئن شوید که هر عنصر جداگانه به درستی کار می کند. بررسی کنید که فرم های تماس شما و همچنین سایر قسمتهای کاربردی وب سایت شما به درستی کار می کنند. بعد از قرار دادن محتوا داخل سایت و اپلود چند مقاله وقت ان رسیده که سرچ کنسول خود را راه اندازی کنید.